פתיחת חברה בארצות הברית

אז מהן הסיבות עבורן כדאי לשקול פתיחת חברה בארצות הברית? ומהם סוגי החברות שניתן להקים בארצות הברית?

במאמר זה נענה לכם על שאלות אלו וננסה לעזור לכם להבין טוב יותר את הנושא.

פתיחת חברה בארצות הברית
פתיחת חברה בארצות הברית

סיבות עיקריות לפתיחת חברה בארצות הברית

  • חסכון במס – ישנם מקרים בהן ישנו יתרון מיסויי לפתיחת חברה בארה"ב, מומלץ להסתייע ברו"ח המבין בתחום על מנת לדעת איזו סוג חברה להקים ובאיזו מדינה בארצות הברית להקים חברה זו.
  • הגנה משפטית – בדומה להקמת חברה בע"מ בישראל, גם הקמת חברה בארצות הברית מקנה הגנה משפטית לבעלי מניותיה.
  • הרחבת הפעילות העסקית לשווקים נוספים וגישה לקהל האמריקאי – היתרון של פתיחת חברה בארצות הברית הוא הגישה לקהל האמריקאי בעלי נטיית העדפה לנהל קשרים עסקיים עם חברה מקומית אמריקאית. ישנם ספקים אמריקאים אשר מעדיפים לעבוד רק עם חברות מארצות הברית ולא יהיו מוכנים לעבוד מול חברה אשר מקום מושבה הוא ישראל.

באיזו מדינה בארצות הברית כדאי להקים את החברה?

המגינה הפופולארית ביותר (נכון להיום) להקמת חברה בארצות הברית הינה מדינת דלאוור, נוכח מערכת משפטית ידידותית ביותר לתאגידים, ועלויות התאגדות הזולות באופן ניכר מן מהעלויות בארץ.

מדינת דלאוור הנה בעלת מערכת דינים המקנה הגנה רבה לבעלי המניות של התאגידים המאוגדים בה. הליך הרמת מסך אל בעלי המניות הנו הליך נדיר ביותר, כל שכן בהשוואה לישראל. כמו גם, פרטי בעלי המניות ומנהלי התאגיד חסויים, וחשיפתם מצריכה על-פי רוב צו שיפוטי של בית המשפט בדלאוור.

מהן סוגי ההתאגדות הפופולריים להקמת חברה בארצות הברית?

חברה בערבון מוגבל (LLC –  Limited Liability Company)

היא ישות משפטית בה בעל שליטה יחיד. היא אינה מאוגדת לפי דיני התאגידים האמריקאים, אלא בהתאם לדיני המדינה בה פועלת החברה. בעלי הזכויות בחברה אינם מחזיקים במניות, אלא “בתעודת חברות” שמסירה מהם אחריות אישית הנוגעת להתחייבויות החברה. הכנסותיה והפסדיה של החברה, מיוחסים לבעל השליטה ואלו הופכים אותה לגוף שנחשב לשקוף לצורכי מיסוי.

ישות הממוסה באופן נפרד מבעליה (Ccorp)

תאגיד המהווה חברה בע”מ, ממוסה באופן נפרד מבעליו ועליו חל מס חברות אחיד בשיעור של 21%.  בישות זו, אין הגבלה על מספר בעלי המניות ואלו יכולים להיות אזרחי ארצות הברית או אזרחים זרים. הסיבה להפרדת החברה מבעליה לצורכי מיסוי, היא הימנעות ממס כפול על הכנסות התאגיד וחלוקתן בין בעלי המניות. לצד זאת, ככל שישנם הפסדים, ניתן לנצלם בטווח של עד 5 שנים כאשר החברה תוכל לקזזם מהכנסות החברה עם הגדלת הרווחים.

פתיחת חברה בארצות הברית לעסק במסחר אלקטרוני

בכדי לעבוד עם ספקים בארצות הברית, נדרשים בעלי עסקים אשר מתעסקים במסחר אלקטרוני לא פעם לפתוח חברה בארצות הברית מכיוון וזאת דרכם היחידה לעבוד עם ספקים מסוימים אשר מקום מושבם הוא ארצות הברית.

בנוסף, חלק מחברות הסליקה הנמצאות בארצות הברית, דורשות מעסקים אשר מעוניינים להשתמש בשירותיהם, לפתוח חברה בארצות הברית על מנת שיוכלו לסלוק דרכם באתר שלהם.

 

אולי יעניין אותך גם >>> פתיחת חברה בע"מ | פתיחת חברה חדשה | פתיחת עוסק פטור | פתיחת עוסק מורשה | פתיחת חברה אונליין | פתיחת חברה למסחר אלקטרוני | פתיחת עסק באינטרנט

שאלות ותשובות בנושאי ראיית חשבון ומסחר אלקטרוני

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לסיכום

פתיחת חברה בארצות הברית יכולה להיות כדאית עבור העסק שלכם אך צריך לבחון זאת בצורה מקצועית ומדויקת.

משרדנו עובד באופן צמוד עם פירמת רואי חשבון בארצות הברית. אנו מספקים ללקוחותינו שירותי פתיחת חברה והגשת דוחות בארה"ב ועובדים בשיתוף פעולה מלא, ישיר ורציף עם רואה החשבון בארצות הברית, מה שמקנה ללקוחותינו שקט שכל דוחותיהם מנוהלים במקום אחד.

מחפש רואה חשבון מומחה לפתיחת חברה בארצות הברית?

כרואי חשבון דיגיטליים איננו דורשים מכם להגיע אלינו פיזית (למרות שאתם יותר ממוזמנים), אפשר באמצעות שיחת טלפון לבצע היכרות ולהבין את כל הצרכים שלכם כעסק.

דילוג לתוכן